مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعلم

ارائه انواع طـــــــــرح درس وچــــــک لیست-نمــــــــــــونه ســـــــــــوال-کتب روش تدریس

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعلم

ارائه انواع طـــــــــرح درس وچــــــک لیست-نمــــــــــــونه ســـــــــــوال-کتب روش تدریس

همـــــــــــــــــــــــکاری باهــــــــــــــــــــــــــم

باهم

 

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

 

 

با عرض سلام خدمت همکاران عزیز وارجمند


ایده ی جدید برای همکاری با همکاران گرامی

انجانب سعی دارم  درمحیط این وبلاگ جایی برای اشتراک گذاری فایل و دستاورد های شما همکاران عزیز قرار بدم

به این روش که شما فایل مربوط به ابتدایی شامل نمونه سوال ، اسلاید اموزشی وچک لیست -طرح درس نرم افزار آموزشی ... رو به ایمیل بنده می فرستین و اینجانب هم با ذکر مشخصات و منبع حاصل تلاش شما را در وبلاگم برای همه دوستداران این محیط مجازی  قرار خواهم داد .

مشخصات شامل:

نام طراح  -  نام پایه   -  اسم کتاب  و  ...

ایمیل اینجانب :raisi1360@yahoo.com

همچنین می توانید من را توسط یاهو مسنجر اد و فایل خود را آنلاین ارسال کنید

 

سپاسگزارم

نظرات 3 + ارسال نظر
دانا احمدی شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ق.ظ

با سلام خدمت همکار عزیز و سخت کوش
ممنون از سوالات خوبتان .
لطف کنید در صورت امکان یک فرم خالی سوالات در قالب word در وبلاگتان قرار دهید تا از آن استفاده نماییم.
با سپاس فراوان

سلام همکار گرامی فرم خالی سوالات درقالب ورد گذاشتم
موفق باشید ممنون که کلیک رنجه فرمودی

دانا احمدی چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ق.ظ

با سلام ممنون ولی بنده همون فرم طراحی سوالات خودت را می گفتم که سوالات را جهت دانلود گذاشته ای.

سلام منظورت فرم خالی ای سوالات نوبت دوم ششم که جهت دانلود گداشتم اگه لطف کنی درخود مطلب نظرت بنویس برات طراحی می کنم وتو وبلاگم قرارش میدم

یاسمن رامهید دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:37 ق.ظ

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت همکار ارجمند
1)من نمیدونم چرا بعضی از مطالبتون (در عناوین یادداشت ها -صفحه اصلی ) قابل دسترسی و دانلود هستن ولی بعضیاشون نه؟

2) درمورد تولید محتوای آموزشی پایه دوم (دروس علوم - ریاضی ) اگه مطلبی دارید برامون قرار بدید تا استفاده کنیم.

خدا قوت

سلام
چشم بررسی می کنم اگه موردی داشت در اسرع وقت اصلاح می کنم
کل وبلاگ بررسی کردم موردی مشاهده نگردید شما همکارمحترم باید
پایین وبلاگ نگاه بکنی ادامه مطالب 1و2و3وادامه اش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد